finasteabbe

Alla inlägg under april 2014

Av Emilia - 29 april 2014 18:57

Tjoo alla männskor<3 Idag var det faktiskt ganska chill dag i skolan.. Slutade en lektion typ en halvtimme tidigare alla tjejer gjorde det (stackars killarna) Aja iaf så hade man ju en jättelång rast<3 Eftersom det var ju lunchrast oxå:p Så Nellie o ja gjorde massa saker.. Just nu sitter jag här och väntar på att vi ska repa<3 Kram på er!
Emilia

Av Emilia - 27 april 2014 11:48

Hejsan alla goa! Nu är det redan söndag o imorrn e det skola igen :(. Men det är väl helt ok eftersom vi går i skolan måndag, tisdag och onsdag och onsdagar slutar vi ju dessutom klockan ett. Så det blir väldigt skönt för sen blir det ju ungefär som dubbelhelg... Både torsdag, fredag, lördag och söndag <3 Igår var jag me Najja ungefär hela dagen. Vi tog Massa asså verkligen massa foton med kameran och mobilen.. Aja vi hade kul iaf.


Sen idag då så blir det väl lite blandad kompott.. Ska väl slappa lite och plugga lite o vara ute antar jag.. Var ju ute hela daan igår men det är ju så härligt väder nu.. Längtar såå till sommaren och höstlovet kommer bli såå Awesome! 



Sommarlovet: Kommer hitta på hur mkt kul somhelst.. Asså verkligen massa kul.. London t.ex., Isaberg, Hälsa på alla kusiner, Va mkt nere i Skåne där iprincip alla kusiner och farfar o sånt finns.. Köpenhamn! Aa ni hörju detta blir asbra!<3


Höstlovet: Jag, mamma, Githa, Thomas, Thomas och kanske en till som jag inte kan säga än åker ner till Spanien (Malaga).. Vi är där typ hela höstlovet och räkna med att jag ska sooolaaa! Det blir asbra..


Aja nu orkar jag snart inte skriva mer puss på er Emilia <3

Av Emilia - 25 april 2014 10:42

Hejsan alla fina! Nu är jag i skolan och det är lite seegt.. Men ska nu är syrran nellie vid min sida så då löser sig allt<3 Min bejjb:* Annars idag är jag astrött men somsagt "Nellie löser allt" .. Nu är det iaf Fredag äntligen.. Ska bli skönt med helg.. Aja puss på er alla Emilia<3

Av Emilia - 22 april 2014 20:57

Hej alla fina! Igår var jag, mamma och abbe i Växjö och träffade Ulrika (Abbes uppfödare). Det var kul och hon gav lite tips till oss om Abbe och aa.. Och såklart var där en massa härliga Valpar! Love them.. <3 Jo men allvarligt talat man blir ju valpsjuk.. Man vill bara äga allihopa! Men så bra är det ju inte:(.
Jag vaknade idag när det var skola och var skiiiiittrött.. Hade svårt att sova och Aa var sååå trött! Är det bara jag elr? Nää men de flesta andra var också trötta så det var ju inte bara jag<3 Annars så har ju påsklovet varit bra i sig
Orkar väl inte berätta hela men säger väl lite
Måndag: Frölunda torg i Göteborg med Nadja, Millan och mamma. Sova över med Millan och Nadja.
Tisdag: Millan och Nadja åker hem och jag är svintrött och typ bara slappar resten av dagen.
Onsdag: Kommer inte riktigt ihåg men hämtade typ min nya telefon och va med Nadja.
Torsdag: Blandat
Fredag: Växjö och sedan träffa "vuxenkompisar".
Lördag: Skåne hos farfar med påskmat.. Hängde med min låtsas kusin.
Söndag: Nadja, jag och Sofie spelade in vår "Tv-show"..
Måndag: Träffade Ulrika.
Tisdag: Skola igen

Av Emilia - 14 april 2014 22:10

Hejsan! Idag har jag Millan o Nadja varit på Frölunda torg.. De va mycket större än jag trodde faktiskt.<3 Vi shoppade o hade jätte skoj<3
Nu ska vi sova över o vi är väl lite halvt trötta allihop<3
Kramisar Emilia

Av Emilia - 13 april 2014 14:01

Nu är det äntligen Påsklov! Så härligt<3 Sov så länge som jag kunde idag men det gick sådär.. Idag har jag, Nadja o Annika dansavslutning.. Så det blir väl kul<3 Imon ska jag, Nadja o Millan till Götebörg<3 O sen ska vi sova över.. Sen blir det massa andra spännande saker
Ha ett bra lov allesammans<3
Emilia

Av Emilia - 12 april 2014 10:55

Hejsan! Idag är jag sjuukt trött.. Igår vaknade jag tio över fem när jag egentligen skulle vakna sju :( Sen igår hade vi sjuor disco! Discot slutade vid 23:30 och sen skulle vi ju städa.. Så var sjukt trött.
Men själva discot var väl ganska kul.. Lilla var roligast.. (Vet inte varför, men det var väl bara det)
På det stora var det vän både kul och lite långtråkigt men aja.. Nu har vi iaf haft ett disco och vi tjänade iaf pengar :) Hoppas att ni får ett skönt påsklov! Kramar från Emilia

Presentation


Hej! Jag heter Emilia, är 14 år och har en hund som heter Abbe. Från början skrev jag bara om honom men nu skriver jag om mig själv också.. Hoppas ni vill följa mitt liv!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards