finasteabbe

Alla inlägg under maj 2014

Av Emilia - 30 maj 2014 14:05

Hej alla! Idag är det fredag och vi är lediga från skolan, såå skönt och så chill. Var ledig igår oxå så det var skönt. Igår var jag med Nadja typ hela dagen. Vi hade kul och gjorde massa saker. 

Idag är hon på Ullared så har gjort annat. Solat och annat. Sen vid tre ska jag och mamma till våra grannar på lite fika, vi har inte träffat dem på ett tag så det blir kul..

Men längtar jag till nåt ätr det söndag och Måndag. För då är jag i Göteborg med Tjejgruppen, är alltså ledig på Måndag. Vi ska till Liseberg, spela lazergame, shoppa och massa kul. Vi fick denna resan för under två år har vi nu samlat ihop 28071 på discon, brödförsäljningar, sålt kolor och massa massa massa annat.. Så denna resan är vi värda tycker jag...

Aja ska väl packa lite idag oxå :). Lovar att jag ska försöka blogga lite i göteborg. <3

Kram kram <3

Av Emilia - 14 maj 2014 08:39

Hej! Ursäktar verkligen för mitt dåliga bloggande men har vart så mkt annat.. Idag är det lovdag så jag, Nellie, Millan o Nadja ska åka inte till Växjö simhall eller vad det heter.. Så
det blir nog jättekul<3 sen vid klockan fem ska jag till musikskolans genrep för imorgon startar showerna igång! Så det betyder ingen mer skola denna veckan utan blir att spela ist.. Så kul faktiskt dels för att kul att spela inför allmänheten och skolorna men oxå för alla dessa roliga människor som också är med och spelar.. Nu detta året är det två i min ålder så det är kul..
Aja så förlåt igen men har ju somsagt varit jättemycket träningar och rep och grejer..
Så hoppas ni kan förlåta!
Kanske tar några kort och lägger upp om Vårshowen typ lite behind the scenes , men vi får se (:
Kram kram

Av Emilia - 6 maj 2014 12:38

Hejsan!
Förlåt för typ dålig upd. Men har inte orkat.. Jag är förkyld och hostar men går till skolan för jag smittar inte<3
Sitter här me Tilda och chillar.. Nu blir de basförstärkning aja
Bye

Av Emilia - 1 maj 2014 12:37

Hej på er! Idag är det 1 maj vilket betyder ledig! Såå skönt.. Det som dock inte är lika kul är att jag är jättesnuvig och hostar jätteofta.. It sucks.. Men jag missar inget i skolan iaf.. Tur är väl att jag är ledig från skolan imorgon oxå så det är väll bra.. Imorgon kommer farfar och Kerstin (farmor kan vi väll säga) så jag hoppas att det blir bättre tills imorgon.. Om det inte blir det ska jag prata med farfar om min förkylning för jag har varit förkyld jättelänge.. För han har typ varit läkare elr nåt?! Jag tror inte jag smittas så de kommer nog oavsett för farfar ska dessutom på jaktmöte..

Men aa jag hoppas ni är krya iaf<3 Njut av lovet så som jag kanske inte kommer kunna..
Ha ett skönt MINI lov
Emilia

Presentation


Hej! Jag heter Emilia, är 14 år och har en hund som heter Abbe. Från början skrev jag bara om honom men nu skriver jag om mig själv också.. Hoppas ni vill följa mitt liv!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards