finasteabbe

Alla inlägg under november 2014

Av Emilia - 17 november 2014 17:53

Tillochbörjamed vill jag bara säga GRATTIS igen till min bejjb, bästavän, syster, soulmate, granne, mitt allt, min ängel..

Du är bäst tjejen, du lyser upp mina dagar när ingen annan gör det och även när andra gör det. Tillsammans kan ingen nå upp till vår nivå!

Du är bäst. Vi har så roligt ihop och vi har så många minnen. Typ otroligt många, typ helt galet många!

Aja iaf du är bäst, du vet att jag skulle kunna skriva grejer om dig i all oändlig tid. Men då skulle alla sluta läsa. Därför säger jag bara att jag skulle kunna göra det och att om du vill kan jag skriva nåt otroligt långt. Har skrivit texter till dig, några stycken. Varje gång har du typ börjat gråta. Men de långa texterna har ingen betydelse egentligen. Det är bara våran historia som är uppskrivet. Men samtidigt kan jag förstå dig också. Aja du är bäst, älskar dig nåt otroligt och det vet du. Hoppas jag har lyckats visa att jag verkligen bryr mig om dig för det gör jag. Du kan ringa varje dag  och varje natt. När du behöver mig RING, när du inte behöver mig men vill prata RING, vill du bara gråta ut mot en vänlig axel Säg att jag ska finnas där. Finns alltiid för dig, har alltid gjort, kommer alltid göra!


Nu skrev jag ännu mer iallafall CRAP! Aja men nu pratar vi om min bästavän så hoppas ni andra kan förstå...


Nudå. Mitt eget snack.


Jag mår bra. Eller gör jag? Ja det gör jag.


Idag: Har ju då varit Nadjas födelsedag. Skolan var bra, förutom att jag fick en Penna eller vad det nu var i ögat.. Tack Isak.... Nä men herregud, jag överlevde ju. Och till alla ni som trodde att jag grät för att det gjorde ont, grät inte för att det gjorde ont. Grät för att ögat blev irriterat och därför började ögat rinna och då börjar ju det andra ögat rinna oxå såklart. Så nejj var INGEN mes. Om ni nu tyckte det! Var ju inget att gråta över. Förvisso fick jag en grej skjuten rakt in i ögat, men bara bita ihop. Om nu mitt öga oxå hade velat göra det. Haha shit jag gillar uppenbarligen att skriva långa texter.


Igår: Igår var jag i stan. Ja asså i Växjö. Där var jag med mamma, Patrik och Filip. Jag handlade på, blev en del grejer faktiskt. Lite julgrejer, presenter, lite smågrejor te mig själv och toning. Har då tonat håre! Gjorde det igårkväll eller ja, mamma gjorde det. Tycker de blev bra.


Lördag: Vad gjorde jag egentligen? Jag var typ lite hos mormor och morfar och sånt.


Fredag: Skola och sedan när jag kom hem åkte mamma, jag, Moa, Patrik och Filip till Huseby marknad. Moa och jag smet ifrån de andra som var så långsamma. Vi hade de jättetrevligt och vi hann med väldigt mycket. Sen efter det åkte vi hem och köpte pizza och åt det hemma hos dem. 


Aja detta var iaf lite.. Förlåt att det inte blir så mkt bloggning nu. Men har så mkt som händer. Det är träningar nästan varje kväll med musikskolan inför showen och ja. Ni får ha överseende med det. 


Ni får ha det så länge så hoppas jag vi hörs snart!


                                                                                               Emilia

Av Emilia - 6 november 2014 16:28

Vet inte riktigt vad jag ska säga om idag egentligen. Jag känner mig lite tom faktiskt. Dagen har varit antingen bra eller sjukt dålig? Jag kan liksom inte välja. You know, it´s complicated :) 

Asså det är egentligen inget  jag vill prata om här. Det är liksom privat :). Men det har hänt väldigt mycket. Det är då det är så extremt skönt att ha de som bryr sig. Ett extra tack till min sjukt fina kusin. Älskar dig sjukt, tack så mycket för att du alltid finns där fina M. 


Aja vad ska man göra, se till så att man har näsan ovanför ytan helt enkelt. 

Ikväll är det iaf julshows övning igen. Vet inte vad jag ska säga om det. Det blir väl ok. Men idag är det många roliga personer som inte skulle komma. Men man får göra det bästa av situationen och längta till tisdag ist då förhoppningsvis alla av de roliga är där. 


Sen i helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Jo söndag är det ju farsdag. Då jag förhoppningsvis ska umgås lite  med pappa. 


Aja detta var väl det mesta jag ville få sagt. 

Ha det !


              Emilia

 

 

 

 

Av Emilia - 4 november 2014 15:54

Hej lovies! 

Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag nu, har ju varit i Spanien och har helt enkelt inte hunnit. Har haft så roligt och upplevt så himla mycket. Har massa bilder och mycket att berätta. Har inte lagt över bilderna till datorn än. Men jag lovar det kommer! Den som väntar på nåt gott... 

Annars är allt bara bra, Moa har fått sin nya häst som är helt lovely. Det går helt ok i skolan och livet rullar på. Vad mer kan man begära?

Har plugg och lite annat att göra så detta blir alltså bara en snabbis. Och hinner inte ikväll för då blir det bas spel för hela slanten. Vi ska redan börja öva inför en julkonsert (julshow) vi ska ha. Så ikväll blir första träningen.


Amen ha det!



                                 Emilia

Presentation


Hej! Jag heter Emilia, är 14 år och har en hund som heter Abbe. Från början skrev jag bara om honom men nu skriver jag om mig själv också.. Hoppas ni vill följa mitt liv!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards