finasteabbe

Direktlänk till inlägg 17 december 2014

Ja men tjena!

Av Emilia - 17 december 2014 18:44

Var det ett tag sedan eller? Ja det kan man väl säga? Men Hej förresten. Det är en väldigt glad tjej som skriver just nu. Då tänker ni, jaha vad har nu hänt som är så speciellt? Men jag tänker faktiskt dra på den go´biten ett tag till, HAHAH. Aja iaf, hur är allt med mig. Eftersom denna lycka känns ju allt jävligt bra. Så just nu är det så! Men dessutom, sista skolveckan för detta året. HELT galet! Helt sjukt! Fattar ni hur skönt det känns! Skönare än någonsin tidigare. Ni som går i åttan eller har gått förstår mig. Ni andra säger jag bara "Var beredda på det värsta, så ni inte blir för shockade". Det är verkligen speciellt och det är så mkt som händer hit och dit. Läxor i massor, prov i massor, betyg i massor. Vi ska ju hinna ha en fritid också, då det oftast händer saker. Det är alltså väldigt mkt, men man får ju bara bita ihop.


Detta är alltså sista onsdagen i skolan för detta året, imorgon sista torsdagen och på fredag avslutningsdag!!! Nästa vecka på onsdag är det JULAFTON! Helt galet. Nu vet jag inte riktigt vad jag önskar mig, eftersom just nu lever jag i min lilla bubbla pga det som har hänt <3. Det jag önskat mig så länge har jag fått!


Detta var en snabbis men ändå some information!


Skoldagen förresten:

Helt ok var den, Först hemkunskap då vi skulle gå till Ica och jämföra priser på vissa varor. Sedan engelska då Tilda, Nadja och jag jobbade på vår sketch. Olof skulle egentligen varit med och spelat en kille, men han var så nervös och skrattade så mkt så vi bytte ut honom mot Leon. Som lyckades bättre, vi ska iaf spela upp det på fredag. Sedan Tyska. Då vi sjöng Stilla Natt  på tyska (Stille Nacht). Vi tränade inför fredag då alla språken ska sjunga stilla natt på sina språk. Sedan gjorde vi lite uppgifter. 

Lunch, därefter Matte då det var lite stök och sist NO. Då vi skulle fortsätta på våran labbrapport. Vi började med det igår så hade inte kommit så långt, men idag flöt det på helt ok tycker jag.


Aja nu blev det lite till information..


Kramis/ E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 24 januari 2015 21:09

Tack för denna tiden bloggplatsen, men har länge velat byta.  Tycker därför ni ska gå in på min nya...  Vi hörs där, kraaam   www.nouw.se/emiliasjoberg ...

Av Emilia - 24 januari 2015 21:06

Håller på att byta bloggportal nu <3 tack för tiden här <3 :))) Vi syns på kin nya, alla gamla inlägg finns på den nya Kramen ...

Av Emilia - 24 januari 2015 20:14

Nemen halloj! Vet att jag har bloggat riktigt riktigt uselt, men till mitt försvar så har jag inte haft lust, tid eller vetat vad jag ska säga. Jag börjar verkligen fatta nu att åttan är tuff. Som många säger är det ju typ värsta årskursen. Jag k...

Av Emilia - 20 december 2014 08:21

Hej! Jag skrev inget igår, jag vet.. Men jag skriver idag och vill säga att det är så extremt skönt att ha lov.. Betygen var jag inte så jättenöjd med, så nästa termin ska jag lägga manken till och kämpa. Men just nu njuter jag bara av att ha lov. ...

Av Emilia - 18 december 2014 19:08

                                                                                      Hej!   Jaha, då har ännu en dag gått. Sista riktiga skoldagen detta ÅRET! Så sjukt skönt asså.. Ja vad har hänt idag då?  1. Syslöjd, vilket var chill ASlån...

Presentation


Hej! Jag heter Emilia, är 14 år och har en hund som heter Abbe. Från början skrev jag bara om honom men nu skriver jag om mig själv också.. Hoppas ni vill följa mitt liv!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards