finasteabbe

Alla inlägg under januari 2015

Av Emilia - 24 januari 2015 21:09

Tack för denna tiden bloggplatsen, men har länge velat byta. 

Tycker därför ni ska gå in på min nya...  Vi hörs där, kraaam


www.nouw.se/emiliasjoberg

Av Emilia - 24 januari 2015 21:06

Håller på att byta bloggportal nu <3 tack för tiden här <3 :))) Vi syns på kin nya, alla gamla inlägg finns på den nya

Kramen

Av Emilia - 24 januari 2015 20:14

Nemen halloj!

Vet att jag har bloggat riktigt riktigt uselt, men till mitt försvar så har jag inte haft lust, tid eller vetat vad jag ska säga.

Jag börjar verkligen fatta nu att åttan är tuff. Som många säger är det ju typ värsta årskursen. Jag kommer ha mycket plugg framöver så ni får helt enkelt ha överseende med att det inte blir så bra uppdatering. Jag funderar verkligen på att byta bloggportal. För att få tillbaka lusten eller nåt sånt?

Aja, hoppas alla därute mår bra, och att ni förstår att jag inte kommer kunna vara så aktiv <3

Allt i mitt liv är väl OK I guess.. 

 

Såå Idag kan jag väl säga vad som hänt <3

Pappa o jag åkte in till Växjö vid tolvtiden. Vi kollade och provkörde flera olika bilar. Det var lite pappa dotter stund, så det var inte fel. Träffar ju bara honom på helgerna nu sedan han börjat jobba i Skåne ist. Har fortfarande inte vant mig riktigt än :)

 

Amen förlåt och ja, vi hörs <3

//

EMILIA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Emilia, är 14 år och har en hund som heter Abbe. Från början skrev jag bara om honom men nu skriver jag om mig själv också.. Hoppas ni vill följa mitt liv!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards