finasteabbe

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Emilia - 15 december 2012 16:56

Hej bloggen! Varför det står diplom ska jag förklara. Jo det är så här att varannan vecka så har Emilia gått på kynologikurs och jag har också fått följa med. På kynologikursen lär man sig att hantera sin egen hund och andras hundar. Varje gång fick hon lära sig nya spännande saker och fick med sig papper hem hon skulle läsa på. Idag var det sista gången och då var det dags för ett prov. Hon skulle ha en annan hund som hon skulle hantera samtidigt som hon skulle svara på frågorna på pappret. Och hon klarade provet! Trots att hon inte fick hjälp av mig. Så hon fick ett Diplom med ett kort på mig på.


Här kommer en liten bild på mig och diplomet.                                    

 

Jag är så stolt över Emilia!

Presentation


Hej! Jag heter Emilia, är 14 år och har en hund som heter Abbe. Från början skrev jag bara om honom men nu skriver jag om mig själv också.. Hoppas ni vill följa mitt liv!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards