finasteabbe

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Emilia - 3 mars 2014 16:13

Innan har jag (Emilia) Bara skrivit om Abbe, klart han gör väl inte RIKTIGT lika mycke olika saker som jag... Så därför tänker jag att detta kommer nog bli MER som att det är min (Emilias) blogg. Bara att jag har kvar samma namn (än sålänge) för enkel hetens skull! Så Aa hoppas ni gillar mitt beslut... Det är ju ändå jag som har Abbe.. Klart att jag kommer skriva om honom.. Men det kommer nog handla lite mer om Mig!


Kram På Er Alla! // 

                                          

                                     

                  Emilia

<3

Av Emilia - 3 mars 2014 16:07

Här kommer lite bilder iaf! 


Vet att det inte är så jättemånga men ändå, tar bara några!



Bilderna blev väldigt stora men skitsamma!


1 bilden är en gammal bild från typ i somras.


2 bilden är en ganska ny bild


3 bilden är också ny

:) Kram på er alla/ Abbe


     

Av Emilia - 3 mars 2014 15:53

Hej, jag sa ju igår att jag skulle lägga upp bilder.. Men tyvärr hittade jag inte Kamera kortet + att Emilia hann inte att hjälpa mig! Men ska lägga upp lite bilder idag istället.. Kanske kommer lite gamla bilder också


En kul grej är att Emilia kanske ska flytta in på bloggen lite. Och skriva om sitt liv. Men ni ser alltid vem  som skrivit för då skriver man t.ex (/Kramar Emilia) T.ex


Förlåt igen/ Abbe


Bilderna kommer i nästa inlägg! Lovar att det kommer <3









Presentation


Hej! Jag heter Emilia, är 14 år och har en hund som heter Abbe. Från början skrev jag bara om honom men nu skriver jag om mig själv också.. Hoppas ni vill följa mitt liv!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards