finasteabbe

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Emilia - 10 juli 2014 23:27

Bilderna ville inte komma upp med förra inlägget så kommer nu <3

[Bild]

[Bild]

Av Emilia - 10 juli 2014 23:19

Dagen<3
Ja idag har jag väl mest kollat så jag packat klart allt och så. Imorse skjutsade pappa mig till mamma och va här en stund o sen åkte han. Ja o sen packade jag ju då det sista.
Ja om nån har missat så ska jag ju då till London. Ska försöka uppdatera bloggen men vet inte hur bra internet på hotellet är men hoppas att det är bra.
Förutom att packa har jag bara tatt det lugnt. Har typ haft ont i huvudet emellanåt hela dagen ): så de har ju inte vart så kul. Har försökt att dricka mycket, ibland hjälper det o ibland inte.
Aja sen framåt över fem var jag sugen på att bada. Ringde te Nadja men hon var inte hemma. Så jag ringde henne igen senare så träffades vi på vår grannes badplats för de var ett tag sedan (:
Aja så det var sista gången vi träffades på ett tag nu ): men men vi kikar o slupar kanske o snapar så aja.
Ha ett gött för de ska jag ha i London!

[Bild]

[Bild]

Presentation


Hej! Jag heter Emilia, är 14 år och har en hund som heter Abbe. Från början skrev jag bara om honom men nu skriver jag om mig själv också.. Hoppas ni vill följa mitt liv!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards