finasteabbe

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Emilia - 5 november 2012 16:51

Tjena bloggen! Idag har jag inte gjort så mycket, vilat ungefär. Husse har varit hemma idag pågrund av att han är jätteförkyld... När lillmatte kom hem så gick vi en lång promenad. Sen har jag gosat lite! Hjäälp! Lillmatte kommer med en kam hon ska borsta mig, måste hitta ett gömställe fort.. Det är nämligen inte skönt alls, men när hon ser min konstiga min så säger hon att hon måste.

Hejdå, hon har tagit fram alla grejer nu och hon säger att jag inte har något val  jag hoppas att jag slipper om jag tittar extra snällt på henne...


Det är ju värt ett försök!


Här kommer en bild på när jag var nyfödd!



Visst är jag sööt!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Emilia, är 14 år och har en hund som heter Abbe. Från början skrev jag bara om honom men nu skriver jag om mig själv också.. Hoppas ni vill följa mitt liv!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards