finasteabbe

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Emilia - 14 november 2012 16:52

Hej Bloggen! Nu är det flera veckor sen jag träffade min bästa kompis Ali, men den här helgen kommer han äntligen igen! Ali är också en Bichon Havanais, jag tycker om honom väldigt mycket..


Idag träffade jag min lillmattes kompis och hennes hund som heter Selma, tyvärr så ville hon inte leka med mig idag.. Men lillmatte och hennes kompis stod och pratade, så jag fick vänta.


Lillmatte och stormatte har börjat ge mig färskfoder uppblandat i torrfodret, det tycker jag är väldigt smaskigt.


På lördag så ska jag in på kurs i växjö vid flygplatsen / tex and terry.. Kursledaren heter Linn. När jag är på kurs med

Linn då är skärper jag till mig.

Här är jag som liten!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Emilia, är 14 år och har en hund som heter Abbe. Från början skrev jag bara om honom men nu skriver jag om mig själv också.. Hoppas ni vill följa mitt liv!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards