finasteabbe

Direktlänk till inlägg 8 juli 2014

Spontant!

Av Emilia - 8 juli 2014 19:29

Tjeena tjeena! 


Idag har det vart en sådan spontandag. Men innan jag berättar om dagen kan jag bara berätta att jag är hos pappa nu och att igårkväll när jag skulle lägga mig var jag så smart att jag stängde fönstret till mitt rum.. Fanns INGEN sval luft i mitt rum. Luften kändes kokhet, trodde typ det var 40 grader i mitt rum. Nä men serri var asvarmt! Så nu har jag lärt mig en läxa, stäng för helvete inte fönstret när det är svinvarmt inne, visst man vill ju inte ha mkt öppet men bara lite för att det ska bli lite svalare gör ju inget. För har man för "öppet" kommer det väl flugor elr nåt xD


Aja iaf kom till saken! Det jag gjort idag. Vaknade då, lite oklart när men var väl nån gång antar jag xD pappa o ja åt frukost. Sen åkte vi till mamma som är i Köpenhamn. Jag skulle ju gå ut med Abbe. Jag gick ut med Abbe och gav honom lite nytt vatten och sådant. Under tiden gick pappa bort till mina grannar och pratade med dem. (Vi är nära vänner med våra grannar). När jag var färdig gick jag bort till dem och vi snackade lite. 

Sedan skulle jag och pappa hitta på nåt då! Men vi visste verkligen inte vad xD så när vi satt på grannarnas uppfart undra pappa om vi ska svänga vänster eller höger. Jag bestämmer höger och sedan bestämmer han vänster osv kommer inte riktigt ihåg varenda sväng.. Efter många många km vet jag inte riktigt vart jag är så jag bara "bestämmer vart vi ska svänga men vet inte vart det leder" tillslut kommer pappa på ett ställe vi kan åka te. Komr inte ihåg vad det heter, sorry ): men men. Där käkar vi jordgubbs cheesecake och han pratar lite "allvar" men de behöver inte vi prata om. 

Sedan åker vi till Jönköping och går på Media Markt. Vi tittar på massa grejer och det blir att vi köper en bänkdiskmaskin som vi funderat på ett tag.. Kan se om jag kan lägga in en bild. Aja sedan går vi i en sportbutik som vi gick i förra sommarn me våra grannar. Skulle se om det var nåt att ha :) och sedan åker vi till Ikea. Vi äter lunch och kollar på grejer. Efter det går pappa till typ Jula för att se om de hade en grej han typ behöver? Aja sen går vi te bilen igen och börjar åka hemåt. 


Men innan vi åkte hem åkte vi till mamma igen så jag fick umgås lite till med Abbe och pappa tvättade bilen. Och jag pratade lite med mormor.

Sen åkte vi till mina grannar en snabbis och sedan åkte vi hem.


Så detta var typ min dag <3 


Imorgon ska jag, Pappa och Möllerströms åka till nåt bad i Värnamo. Blir säkert asbra <3 


Aja kram på er. 


Btw har varit skiit varmt idag, iaf där jag varit då och då 29-34 det har skiljt ganska mycket. + Att på söndag är jag i London. Helt sjukt vad fort det gått å herre! E taggad <3

Aja byye!


(Bilden blev ganska stor men aja)







 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 24 januari 2015 21:09

Tack för denna tiden bloggplatsen, men har länge velat byta.  Tycker därför ni ska gå in på min nya...  Vi hörs där, kraaam   www.nouw.se/emiliasjoberg ...

Av Emilia - 24 januari 2015 21:06

Håller på att byta bloggportal nu <3 tack för tiden här <3 :))) Vi syns på kin nya, alla gamla inlägg finns på den nya Kramen ...

Av Emilia - 24 januari 2015 20:14

Nemen halloj! Vet att jag har bloggat riktigt riktigt uselt, men till mitt försvar så har jag inte haft lust, tid eller vetat vad jag ska säga. Jag börjar verkligen fatta nu att åttan är tuff. Som många säger är det ju typ värsta årskursen. Jag k...

Av Emilia - 20 december 2014 08:21

Hej! Jag skrev inget igår, jag vet.. Men jag skriver idag och vill säga att det är så extremt skönt att ha lov.. Betygen var jag inte så jättenöjd med, så nästa termin ska jag lägga manken till och kämpa. Men just nu njuter jag bara av att ha lov. ...

Av Emilia - 18 december 2014 19:08

                                                                                      Hej!   Jaha, då har ännu en dag gått. Sista riktiga skoldagen detta ÅRET! Så sjukt skönt asså.. Ja vad har hänt idag då?  1. Syslöjd, vilket var chill ASlån...

Presentation


Hej! Jag heter Emilia, är 14 år och har en hund som heter Abbe. Från början skrev jag bara om honom men nu skriver jag om mig själv också.. Hoppas ni vill följa mitt liv!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards