finasteabbe

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Emilia - 18 september 2014 20:53

Hejsan hejsan, vet verkligen inte hur ni tänker, vad ni vill läsa och vad ni förväntar er att jag ska skriva? Jag kör bara på i mitt egna race. Om ni kommer på nåt ni gärna vill att jag ska skriva om får ni hemskt gärna säga det på nåt sätt. Kommentera! Hade iaf tänkt mig att ska göra nån tag eller nå. Är det någon speciell tag ni vill? Har oxå funderat på att jag liksom tar kort och skriver om mina månadens favoriter? 

Ska nog byta bloggportal snart, men funderar på att ha kvar denna eller inte? Om någon vill läsa om Abbe.


Kan iaf säga att Abbe mår bra. Blir nog skönt för honom nu när fästing säsongen lugnar ner sig. Är ju jobbigt för honom. Samt att vi ska söka igenom hela honom. Dessutom har jag hittat en produkt jag tror är bra, det är någon typ av tandolja. Man lägger det på tänderna och det ska tydligen vara ganska gott oxå. För Abbe gillar INTE när man borstar tänderna på honom. Så ifall detta skulle hjälpa skulle jag bli glad.


Aja vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, kanske kommer ett till inlägg ikväll... Annars så är det så att om det blir dålig upd i helgen så är det nog för att jag är på konfirmationsläger imorgon och lite på lördag. Sedan blir det att sova över med Nadja. Så vi lär ha askul <3 Men somsagt ska försöka men vi får se


Kram kram på er iaf <3

Presentation


Hej! Jag heter Emilia, är 14 år och har en hund som heter Abbe. Från början skrev jag bara om honom men nu skriver jag om mig själv också.. Hoppas ni vill följa mitt liv!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards