finasteabbe

Alla inlägg den 26 september 2014

Av Emilia - 26 september 2014 17:04

Hej igen hörni! Har precis gjort en header.

Vet att den blev väldigt somrig men tycker inte att det gör så mkt? Eller?


Aja kram på er!





 

Av Emilia - 26 september 2014 16:27

Sorry bad upd. Men kommer ju vara så att jag inte kan skriva varje dag för ibland är det mycket med skolan och så är det bara. Har inte varit det nu, men har varit andra grejer som gjort att jag inte kunnat. Internet har strulat hemma så ja. Men jag har ju fyllt år oxå. Så i måndags firade jag lite med min mamma, i onsdags (min födelsedag) med nadja, nelllie o viktor sen på kvällen med pappa. 

Nadja o vi hade jättekul det hade vi verkligen. Ni gjorde min dag <3

Och sen åt pappa o jag på restaurang på kvällen. 

Sen ikväll ska jag fira lite smått med mormor och morfar och sedan imorgon ska några kusiner och vänner komma.

Söndag ska jag fira min kusse som har kalas.


Glömde säga TACK för alla fina kommentarer på insta och facebook och Tack för alla fina inlägg <3 Ni betyder..


Nu har jag lite basläxa att spela och ska göra en header och sedan kommer nog mamma


Amen ni får ha det gött!

Detta blev en snabbis

Presentation


Hej! Jag heter Emilia, är 14 år och har en hund som heter Abbe. Från början skrev jag bara om honom men nu skriver jag om mig själv också.. Hoppas ni vill följa mitt liv!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards